zondag 2 september 2012

Tijdschrifthouder

Gister ben ik samen met de kids en mijn schoonmoeder naar Ikea geweest. De kids hebben daar allebei een pakket van 5 kartonnen tijdschrifthouders meegenomen (voor maar €1,29) om orde in de chaos aan tijdschriften en boekjes in hun kamers aan te brengen.
Omdat ze nogal saai wit zijn hebben ze het plan opgevat om ze te pimpen.

Door hun enthousiasme kwam ik op het idee om een miniatuur tijdschrifthouder te maken om al die losse blaadjes die overal slingeren met ideetjes en mijn kleine notitieboekjes met nog meer ideeën in op te bergen.

Thuisgekomen heel enthousiast op internet gezocht naar een handig sjabloon, maar kon er zo snel geen een vinden, dus heb ik er zelf maar een gemaakt. Het sjabloon vind je onderaan deze post.

Dit is hem geworden. Ik wil hem nog wat verder versieren, maar daar heb ik de komende dagen even geen tijd voor ;-)


En het allerleukste is nog dat er precies een pakje (van 6) notitieboekjes van de Zeeman van € 0,99 ct in passen. Die boekjes gebruiken we hier voor van alles. We hebben allemaal ons eigen boekje als "verlanglijstje". Gaande het jaar schrijven we alles op wat we leuk vinden of graag willen kopen en tegen de tijd dat we dan jarig zijn, weten we altijd iets te vragen



Het sjabloon is vrij te gebruiken, maar ik zou het leuk vinden als je aangeeft dat je hem via mij hebt. Veel plezier met het maken van je eigen miniatuur tijdschrifthouders!




4 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Kirsten, en mooi kleurtje ook

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk zeg én handig...ik heb laatst bergen van die blokjes bij de Zeeman aangeschaft, met een klein haakseltje zijn het superleuke weggevertjes, voor juffen of wat dan ook...en daarbij heb ik ook gewoon een zwak voor mini:-)
    Bedankt voor het delen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Maddy, hihi dat heb ik ook ;-) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen