vrijdag 31 augustus 2012

Lekker bezig

Ik ben de laatste tijd weer lekker bezig.
Er gaat van alles door mijn handen. Heerlijk!

Vooral samen met mijn meiske lekker creatief bezig zijn.
Ik had van de week al verteld dat ze tweede is geworden bij een sieradenwedstrijd.
Madam vind zichzelf niet echt creatief, maar moet je eens kijken wat ze zoal gemaakt heeft. 7 jaar en nu al zo lekker bezig! Wie is er nou niet creatief?

Deze fimocane (en de kralen daarvan) heeft ze helemaal zelf gemaakt. Ik vind het echt superknap, dat kon ik echt nog niet toen ik 7 was.





Zelf ben ik bezig met een nieuw haakpatroon. Ik heb het helemaal in mijn hoofd zitten, maar moet hem nog even uithaken en dan maar hopen dat het wordt zoals ik wil.
Dit is het begin, maar wat het wordt, dat hou ik nog even voor me ;-) Binnenkort meer...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten