vrijdag 2 december 2011

Feestjes

Vandaag lekker een dagje vrij. Genoeg voor te bereiden voor alle feestje de komende dagen.

Mijn grote knul wordt zondag alweer 10, dus dat werd trakteren vandaag. Aangezien je, als je 10 wordt al heel groot bent en echt niet meer met een door mama zelfgeknutselde traktatie op school komt, zijn het heel origineel zakjes chips geworden.



Maandag natuurlijk pakjesavond. Vandaag druk met inpakken en het doen van de laatste inkopen.
Het wordt elk jaar, met het ouder worden van de kids wel steeds moeilijker om iets leuks te verzinnen voor in de zak. Ik denk dat dit het laatste jaar wordt waar we op de ouderwetse manier Sinterklaas vieren. Anne twijfelt al aardig, dus volgend jaar misschien suprises.......

2 opmerkingen:

  1. Hallo Kerstin,

    Leuk dat je bij me langs kwam.
    Gefeliciteerd met je zoon! Niet echt leuk om in deze periode jarig te zijn.Ik ben zelf 30 November jarig.Niks aan te doen,wel een reden om er extra aandacht aan te besteden!!

    Fijn Sinterklaas weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,

    Dank je wel. Klopt hoor, dat is niet echt leuk. Mijn dochter is ook in november jarig en mijn man dan ook nog op de dag voor kerst, dus er zijn feestjes genoeg hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen