woensdag 18 augustus 2010

Van alles

Weer even tijd voor een berichtje.

Zo, nu het normale leven weer begonnen is, de kids naar school en wij weer aan het werk, heb ik niet zoveel tijd meer gehad om aan de knutsel te gaan. Moet er echt tijd voor inplannen. Wel wat bloemetjes en vlindertjes gehaakt, die steeds beter lukken en nu druk bezig met een Zpagetti mand te maken. Kijken hoe dat wordt.




Ineens kreeg ik gisteravond (vraag me niet waarvan, want dat ben ik alweer vergeten) een brainwave over vriendschapsarmbandjes. Ik moest wel weer even denken hoe dat ook alweer ging, maar als je eenmaal bezig bent, komt het allemaal weer terug. Jeugdsentiment dit en Anne is er helemaal blij mee.



Zondag ook eindelijk Anne haar Prinsessengordijntjes afgemaakt. Tjonge die hebben wel een maand of 4 stilgelegen in een hoekje (schaam me diep), maar nu zijn ze klaar. En voor zo'n slechte naaister als ik, goed gelukt, al zeg ik het zelf. Zal eens kijken of een foto gaat lukken (haar kamer staat momenteel nogal vol).

Verder ben ik weer bezig mijn webwinkeltje (Jonkies) te vullen. Kom eens een kijkje nemen. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik er nou verder mee wil/ga doen. Ik had eerst een winkeltje met alleen maar kinderkleding, dat was redelijk saai, maar nu is het een beetje en ratjetoe aan het worden van van alles en nog wat. Ik vind ook alles leuk, maar dat komt vanzelf wel goed.



2 opmerkingen:

  1. Leuk die vlindertjes! Altijd leuk om aan een kadootje te hangen ofzo. Waar heb je het patroonje vandaan?
    Groetjes en veel succes in blogland. Ik ben zelf ook een beginner, maar het werkt heel verslavend!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie.
    Het patroon van het vlindertje heb ik van: http://astridscreadome.come2me.nl/734129/Omhaakte-kaarten

    Dat het verslavend werkt, dat klopt ja. Maar ik ga zo ook een kijkje bij jou nemen.

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen