dinsdag 10 augustus 2010

Zpagetti

Jaaaaaaa helemaal blij. Mijn Zpagetti tas is af. Joehoe, echt trots op mezelf. Zit nog wel te twijfelen of ik hem zal voeren. Pennen en sleutels steken er nl. nu wel uit, maar ik ben niet zo'n ster in naaien, dus ga er nog even over denken. Eerst mijn volgende tas maar eens maken.



Bij toeval kwam ik er door een collega achter dat er hier bij ons een verkooppunt van Zpagetti zit, dus daar ben ik gelijk even langs gegaan en twee lieve kleurtjes uitgezocht en de roze tas voor dochterlief gemaakt.



Gelijk een beetje geƫxperimenteerd en een haarband gemaakt. Ik zal nog een foto maken als ze hem in heeft, want dan is hij veel leuker.




Verder is mijn fietssleutelhanger nu ook af en ben ik deze draak voor neefje lief aan het haken. Dat had ik hem maanden geleden al eens beloofd, dus nu moet dat er natuurlijk van komen. Hoop dat ik hem afkrijg voor zijn verjaardag aanstaande vrijdag.


2 opmerkingen:

  1. Ooooh wat leuk, die zwarte tas!
    Mijn tip: Echt wel voeren, het is niet fijn als je dingen verliest!
    Groetjes,
    Karin

    Enne.... Welkom in Blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel.
    Ik ga hem ook zeker voeren, maar moet eens kijken hoe ik dat ga aanpakken (ben niet zo'n ster in het naaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen