zaterdag 2 maart 2013

Creatieve genen?

Ik vind het zo leuk dat mijn dochter mijn creatieve genen heeft toegedeeld gekregen.

Eerder al liet ik hier zien dat ze sieraden maken erg leuk vindt, maar sinds kort ben ik haar ook aan het leren naaien. En dat gaat echt goed zeg.
Voor haar verjaardag heeft ze de Janome Sew Mini gekregen.


Het heeft even geduurd voor we ermee aan de slag gingen, maar haar eerste tasje is een feit!

 
Zelf ben ik ook nog even aan de slag gegaan en heb 2 tassen gemaakt, allebei van dezelfde stof en hetzelfde patroon, maar de een een stuk groter dan de ander.
 
Kleine tas (met versteviging en zonder rits):
 
 
Grote tas (zonder versteviging en met rits):  
 
 
 
De grootste heb ik zelf in gebruik en de kleinste is, hoe kan het ook anders, ingepikt door dochterlief.
 
Een gehaakte gelukspoppetje voor een collega:
 
 
En een knuffelolifant:
 


6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer onwijs leuk uit, meis! Top gedaan allebei!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar heb je die leuke stof vandaan????

    Ik vindd jullientassen echt helemaal top!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Maud Dank je wel!!! Die onderste rand stof van de tassen is 1 lap, met verschillende motieven en heb ik gewoon hier op de markt gekocht in Zoetermeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo leuk! Ik liet mijn zoontje een emaillen kannetje schilderen met Annie Sloan krijtverf. Ik probeer het creatieve gen dus ook door te geven ;-).

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @goedele, heerlijk he, als ze er zo lekker mee bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen