donderdag 19 januari 2012

Kralenzooi

Mijn meisje doet momenteel mee aan een wedstrijd van Kralenzooi.nl. Hartstikke leuke wedstrijden zijn dat. Je koopt met flinke korting een wedstrijdpakket en maakt binnen een bepaalde tijd minimaal 1 sieraad met een of meerdere verplichte onderdelen.
Dit jaar hebben ze voor het eerst een juniorsieradenwedstrijd waar Anne dus aan meedoet. Zelf ben ik er nog niet aan toegekomen, maar denk dat ik de volgende keer ook een gokje ga wagen.

Vandaag de mail met foto's opgestuurd, dus ik ben heel benieuwd hoe het stemmen gaat verlopen. Natuurlijk ben ik hartstikke trots op mijn meisje en vind ik dat ze de eerste prijs verdient en nu maar afwachten of de stemmers dat ook vinden. Foto's mag ik pas plaatsen als de uitslag van de wedstrijd bekend is, dus die houden jullie nog tegoed.

Aangestoken door haar ben ik zelf ook maar weer eens aan de slag gegaan.

Een ketting (nog geen foto) en een paar nieuwe boekenleggers:

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten